Kolm on kohtu seadus!




Olen näinud seda suurt ja võimsat lindu kolmel korral, iga kord olen temani jõudnud mõne liikumisvahendi abil. Esimesel korral sõitsin rattaga mööda metsateed kodupoole, kui ta mind oma järsu äratõukega ehmatas. Teisel korral sõitsime isaga Paidesse midagi tegema ja ta istus tee ääres olnud palgivirna otsas, kui me tunni aja pärast tagasi sõitsime siis istus too kakk endiselt veel selle palgihunniku otsas, vaatasime minutikese tõtt ning siis lahkusime meie ja lasime kakul rahulikult jahti edasi pidada.Kolmas kord oli eile, kui olin lõpetanud laululuikede pildistamise ning arvasin, et sellega mu päev ka lõpeb. Aga oh õnne, hoopis üks vahva hännakas istus teeristil, lendas küll alguses ära nii et auto aknast pilti ei saanud aga peale tunniajast täiesti võõras kohas vette hüppamist oli mul sõber ja ta kaasa pildile püütud.



.

No comments: